מה חשוב בבחירת די ג'יי לחתונה

מספר טיפים שיעזרו לבחור נכון יותר את הדי ג'יי לחתונה שלכם

אם יש לכם כבר תאריך לחתונה שלכם ואם בחרתם כבר את המקום הטוב ביותר לערוך בו את החתונה שלכם, השלב הבא הוא ללא ספק להתחיל לחפש די ג’יי לחתונה. די ג’יי לחתונה חייב להיות בעל מקצוע שתרגישו שאתם יכולים לסמוך עליו, שיש לכם כימיה אתו ואתם יכולים לדעת שאיתו, רחבת הריקודים בחתונה שלכם תמיד תישאר מלאה.

כיצד תבחרו את הדי ג’יי הטוב ביותר לחתונה שלכם?

תהליך חיפוש אחר די ג’יי לחתונה יכול להיות לא פשוט ואף תובעני עבור לא מעט זוגות. כל זוג מבין את חשיבות תפקידו של הדי ג’יי באירוע החל בשלב קבלת הפנים וכלה בסוף האירוע ועל כן, כל זוג מבין כי עליו לבחור בצורה מדויקת את הדי ג’יי עבור החתונה שלו. הנה כמה טיפים שיסייעו לכם בבחירת הדי ג’יי הטוב ביותר לחתונה שלכם:

ראשית כל, עליכם להיפגש עם תקליטן שאתם חושבים שיכול להתאים לכם, לאחר שביררתם אודותיו. בפגישה עצמה עליכם לבחון האם יש לכם קליק ראשוני איתו. מדובר על קריטריון מאוד חשוב בבחירת איש המקצוע שילווה את האירוע שלכם מבחינה מוזיקלית מתחילתו ועד סופו. יש לוודא שאינכם נפגשים עם חברת הפקות כלשהי, אלא עם התקליטן עצמו שכן, אין כמו לבחון את הכימיה עם התקליטן עצמו, פנים אל פנים.

שנית, בפגישה עם התקליטן עליכם להבהיר לו בצורה הטובה ביותר מהו אופי האירוע שלכם, מהו הרכב האורחים ולאיזה סגנון מוזיקלי אתם הכי מתחברים.
חשוב מאוד שתזכרו כי גם אם ראיתם את התקליטן באירוע של זוג אחר ואהבתם את מה שהוא עשה, לא בהכרח הוא יתאים לחתונה הספציפית שלכם ולאורחים שלכם ועל כן, כדאי בהחלט להיפגש איתו ולבדוק האם הוא תואם לסגנון שלכם, לאורחים שלכם ולאופי האירוע שלכם.

יש לוודא מול התקליטן שהוא מביא עימו ציוד גיבוי למקרה של תקלה כלשהי. בוודאי לא תרצו שהמוזיקה באירוע תפסק בשל תקלה כלשהי בציוד של התקליטן.

פרטים טכניים ובחירת השירים

חשוב מאוד לברר את הפרטים הטכניים הנוגעים לשעת ההגעה של התקליטן לאירוע ושעת העזיבה שלו. חשוב מאוד לוודא מול התקליטן האם יש שעה כלשהי שאחריה הוא דורש תשלום נוסף ואם כן, באיזו שעה מדובר. לאחר שלב הפרטים הטכניים הנוגעים לאירוע, עליכם לשבת יחד עם התקליטן על השירים הרלוונטיים מבחינתכם בכל שלב משלבי האירוע: קבלת הפנים, כניסה לחופה, במהלך החופה, כאשר האורחים יושבים סביב השולחנות ואוכלים וכמובן: ברחבת הריקודים. די ג’יי טוב הוא כזה שיגרום לכל האורחים שלכם למצוא את עצמכם ברחבת הריקודים. המטרה שלכם היא לרקוד ולשמוח לאורך האירוע כולו והמוזיקה צריכה להיות תואמת באופן מדויק לאווירה, להעדפה האישית שלכם ולכל פרמטר אחר שחשוב לכם שהדי ג’יי ייקח בחשבון כאשר הוא מתכנן את המוזיקה עבור האירוע שלכם.

מה חשוב בבחירת די ג'יי לחתונה

האירוע שלכם מתחיל מכאן...

אם אתם זוג שלא מתפשר על איכות
אשמח שנכיר, מלאו את הטופס הבא

דירוג עמוד זה

רוצים חתונה מושלמת?

אל תתפשרו!!!

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר, נא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.